امپراطور روزهای سخت

من هیچوقت تصور لذتبخشی از موتور و موتور سواری نداشتم . در خیالاتم همیشه دستت را گرفته ام و فرسنگ ها راه رفته ام . نه خسته شدم و نه پاهایم ذق زد. بی وقفه هم حرف زدم . اما روز های عاشقانه ی من و تو خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنیم دستخوش سختی های حال گیر شد و چشم چموش روزگار را به دنبال خودش کشاند. حالا روزهاست که در خود فرو رفته ایم و نگاه آدمها به من و تو زیر نویس دارد ... که چه می کنید با اینهمه گرفتاری ؟! روزهاست که روزهای پرالتهاب را به امید بی دردسر شب شدن می گذرانیم و شب در هیایوی افکار بی سر و ته غرق می شویم .خدا را شکر که تو را مرد با احساسی آفرید. مردی که میان اینهمه فشار ، عشق را از یاد نمی برد. دوستت دارم از زبان و نگاهش نمی افتد. مردی که حضور غروغروی مرا ، نجات بخش روزهای سخت زندگی خطاب می کند.من اما در برابر تو که زلالی و پاکی عشقت آنقدر بی شائبه و دوست داشتنی است ، خیلی بد کرده ام . برای زن ، بی حوصلگی گناه بزرگی است. اینکه پیشنهاد قدم زدن زبر باران را رد کنم چون بدون یک قدم پیاده روی پاهایم ذق می زند . اینکه ذهنم خالی از حرفها باشد بدون  اینکه در طول روز حرفی زده باشم  گناه بزرگی است . می دانم ...
من هیچوقت تصور لذت بخشی از موتور و موتور سواری نداشتم اما حالا زودتر از تو پای موتورمان می ایستم . برای اینکه دنیا از روی موتور ، آنهم پشت سر تو تفاوت دارد.دنیا خیلی قشنگتر می شود وقتی دستم روی شانه ی تو باشد و یکی یکی ابرها و درختان از بالای سرمان رد شوند . انگار که مرا می بری به انتهای این روزها . به ابتدای جاهای خوب زندگی . به چشمه ی آبی  که دو طرفش نشسته باشیم و تو برایم شعرهای عاشقانه بخوانی و من مثل همیشه از شنیدن نجواهای عاشقانه ات مست شوم ...روی موتور و پشت سر تو که باشم بی توجه به تمام نشدن ها ، نرسیدن ها ، نمی توانی های آدمها فقط و فقط به شانه های تو ، به استقامتشان هر بار و هزار باره ایمان می آورم .

نظرات 6 + ارسال نظر
Saeide یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 17:09

واااای عاشق قلمتم دختر

ای جان . عزیزم !

خاتون یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 22:45 http://dordasttt.blog.ir/

بزرگترین موهبته داشتن یه مرد عاشق پیشه س وسط اینهمه سردی و کرختی روزگار :)
+ من از موتورسواری میترسم

آدم یه وقتایی تحت تاثیر یه شرایطی قدر موهبتاشو نمی دونه ...
+ ای وای مگه ترس داره دختر ؟!

هما پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 23:33

چقدر ملموس و دوست داشتنی

چه خوب :)

ترنج پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 22:01

آخ جوووووووووووون موتور سواری تو هوای پاییزی خیلی باحاله

ایشالله قسمتت شه

پوپیانا چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 17:21

مردی که عاشقانه هاشو فراموش نمیکنه
هیچوقت فراموش نمیشه

چه جمله خوبی !

سارا چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 14:22 http://sj.mashhadi90@gmail.com

روی موتور بنشین
دنیایت را در آغوش بگیر
بی خجالت از اینکه تماس جسمی توی کشور ما جرم است
دستانت را دور دنیایت گره کن
بچسب به هرم آغوشش
صورتت را بگذار کنار گوشش
بگذار صدای نفس هایت را بشنود و عاشق تر شود

عاشق تر باشید

اووووووووم .... :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.