رفیق روزهای خوب! رفیق خوب روزها...

بیا باهم قدری پیاده راه برویم. قدمهایت را کوچک بردار ،بگذار کمی دیرتر به خانه برسیم جان من! قدم های کوچک من فرصتی است برای مرور خودمان و البته قدمهای بزرگ توست که ما را همیشه به مقصد میرساند.
یادت هست،سه شنبه بود ،دلیل دوستداشتنهایم را پرسیدی :خودت را...علیرضا و چند نفر دیگر. خیلی فکر کردم مثلا اینکه علیرضا را به خاطرشفا فیتش دوست دارم ،از پشت چشمهای شیشه ایش میتوان دلش را دید.
و فاطمه را به خاطر مشاوره هایش دوست دارم،زندگی کردن را خوب بلد است.
و تورا...
راستی این خرده استدلال ها دوست داشتن را حقیر نمیکند؟ بیا در کوچه بعدی کمی خدایی کنیم.دوست بداریم آدم ها را بدون اینکه به وجودشان نیاز داشته باشیم،کاری که خدا با ما میکند

نظرات 3 + ارسال نظر
ترنج پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 22:04

خدا دوست داشتنی های زندگیتونو براتون نگه داره
یاد چهل نامه کوتاه به همسرم افتادم.

خوشا به حالم،ممنونم

پوپیانا چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 17:23

دوست داشتن ها را چیزی حقیر نمیکند جز دوست داشتن از سر نیاز

چقدر خوب که با حوصله میخونی

فاطمه.ر چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 00:03

بودن این جور دوست ها نعمته
بیا در کوچه بعدی خدایی کنیم..
خیلی خوب بود

دقیقا نعمته، باید شاکر باشیم،ممنون که هستی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.